Veel gestelde vragen

n.a.v. maatregelen tot sluiting vanuit het kabinet

V: Is TEN open?
A: Nee, het kabinet heeft besloten dat alle fitnescentra in Nederland moeten sluiten vanaf 15 maart 2020 om 16:00 uur tot en met 6 april 2020. Wij als TEN kunnen niet anders dan deze maatregel volgen. #Flattenthecurve

V: Hoe lang blijft TEN gesloten?
A: TEN zal op last van de overheid in ieder geval gesloten blijven tot en met 6 april. Hopelijk is tegen die tijd de situatie verbeterd en kunnen we weer open.

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Als TEN lid krijg je alle ondersteuning die je nodig hebt, zowel binnen als buiten de sportschool. Wat je doel ook is, wij bieden je de tools om dat te bereiken. Op onderstaande link vind je alle informatie over hoe je thuis aan de slag kan gaan:
—————–

V: Zijn er ook lessen die ik buitenshuis kan volgen?

A: Bij TEN ondersteunen we je graag in je persoonlijke doelen en helpen we je om een gezonde routine te krijgen. Daarom zijn vrijwel al onze groepslessen op het tijdstip dat jullie gewend zijn te volgen via onze online kanalen. Voor meer informatie klik op onderstaande link:
start.tenlifestyle.nl/toch-blijven-sporten/
Daarnaast delen we regelmatig motivatie quotes, interessante tips en adviezen via onze social media, en trainingsvideo’s voor alle soorten sportieve gewoontes.

V: Hoe kan ik mijn workouts zwaarder maken zonder gewichten?
A: Hierbij wat simpele en creatieve voorbeelden; Doe wat boeken in een rugzak die je kunt gebruiken als Kettlebell voor alle soorten squats of lunges. Of gebruik waterflesjes/ drinkflessen gevuld met water als dumbbell.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege Covid-19?
A: Je kunt je lidmaatschap gewoon blijven gebruiken, wij doen er momenteel alles aan om onze diensten op afstand aan te bieden. Voor wijzigingen aan uw lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug zolang TEN gesloten is?
A: Nee, je ontvangt geen restitutie. Momenteel wordt er een alternatieve dienstverlening ontwikkeld waarmee we al onze leden op afstand kunnen begeleiden.

V: Kan TEN mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
A: We hanteren de voorwaarden van je contract, leden met een Move 24 lidmaatschap kunnen gebruik maken van de service opschorting met daarop van toepassing zijnde regels.
Heb je een ander lidmaatschap en wil je toch opschorten, dan kun je per direct je lidmaatschap upgraden naar een Move 24.
Wil je upgraden of opschorten stuur dan een e-mail naar administratie@tenmeerssen.nl.

V: Ik wil gewoon opzeggen! Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen! Je kunt je lidmaatschap beëindigen aan het einde van je lidmaatschapsperiode. De huidige situatie is geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen.

V: TEN heeft lidmaatschapsgelden ontvangen, terwijl de club dicht is. Mag dit?
A: Ja, dit mag. De huidige situatie valt in deze kwestie onder overmacht. Wij zijn ons bewust van het ongemak voor onze leden, echter is de maatregel die genomen is door het kabinet niet toerekenbaar aan TEN en leidt daardoor niet tot een financiële compensatie. Wij begrijpen dat u graag waarde wil voor uw geld, we nemen daarom onze verantwoordelijkheid door jullie te blijven ondersteunen in jullie vitaliteit en gezondheid. We zijn momenteel verschillende alternatieven aan het initiëren om onze leden op afstand te begeleiden. We zien het als ons persoonlijke doel om juist tijdens deze spannende tijden, jullie te begeleiden naar een vitaal en gezond leven.

V: Zijn jullie bereikbaar mocht ik nog vragen hebben?
A: Ja, wij zijn bereikbaar voor al je vragen. Van maandag tot en met zijn donderdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 08:30-20:30u, op vrijdag zijn we bereikbaar van 08:30-16:30u.
Per e-mail zijn wij bereikbaar op info@tenmeerssen.nl en doen wij ons best om je zsm te voorzien van een antwoord. Daarnaast zijn wij beschikbaar via onze verschillende social media kanalen.